Emma med hundar

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Emma - 14 november 2010 20:45

Ja så har ännu en vecka snart gått mot sitt slut. Var tar tiden vägen?! Men det mesta är ordnat inför flytten, nu går man mest bara och väntar..och väntar. Om 2 veckor (och 2 dagar), så är lägenheten min! Så kul! Men själva flytten blir av lite senare, den 13 december – Liams födelsedag :D Lite tråkigt att behöva vänta länge, men det passade bäst med flyttfirman som hade en annan körning då, (och plånboken), så därför blir det så.


Snön har tinat bort. Det är ju tråkigt, men å andra sidan så kan vi ju spåra igen, och DET är ju jätte kul :D Jag har blivit översköljd med en massa inspiration till hundträningen. Spårandet känns som att det går framåt med stora kliv, men även lydnaden. Har tagit tag i lydnanden med Emil ordentligt, jag har gett mig f*n på att vi ska ut på tävlingsbanorna nästa år. Det har jag tänkt på att göra i så många år, men nu är det slut på tankarna, nu ska det bli action istället :P Har spanat in lite potentiella tävlingsdatum, mer än så säger jag inte. 


Nu låter det ju nästan som att Liam blir lite bortglömd. Men nejdå, inte alls. Han är ju ingen lydnadshund direkt, det är ju framförallt spåret han riktigt brinner för. Så vi spårar på och förhoppningsvis ska vi starta öppenklassen nästa år :)

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards