Emma med hundar

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

----

Av Emma - 17 november 2010 18:43

Emil och jag har slipat lite på ingångar och positoner idag. Läggande blev det också. Han varvar blixtsnabba lägganden med lite halvloja. Så det ska vi fila på. Och spår har jag tänkt fixa nu i ett par dar, men det har inte blivit av. Ska se till och fixa ett imorgon.


Har tagit en massa bilder dem senaste dagarna. Det tar en evig tid att gå igenom alla. Dyker säkert upp en och annan här imorgon.


Enligt väderprognoserna är det kanske snö på ingång de närmsta dagarna. Hoppas att det stämmer! Vill ha snö! Det är ju så mysigt! Och snart är det dags att plocka fram julpyntet, det är ju advent nästa helg. Men det vette katten om jag orkar vänta ända tills dess. Förmodligen åker det upp lite ljusstakar i fönstrerna redan till helgen. Kan inte hålla mig  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 14 november 2010 20:45

Ja så har ännu en vecka snart gått mot sitt slut. Var tar tiden vägen?! Men det mesta är ordnat inför flytten, nu går man mest bara och väntar..och väntar. Om 2 veckor (och 2 dagar), så är lägenheten min! Så kul! Men själva flytten blir av lite senar...

Av Emma - 10 november 2010 13:45

Ja så kom snön även hit. Jätte roligt tycker jag! Men den ska tydligen smälta bort snart. Tråkigt. Men man får vara glad för det lilla när man bor söder över. Tur att man snart blir ”Norrlänning”, då får man ju i alla fall uppleva riktiga...

Av Emma - 9 november 2010 19:00

Idag har det kommit drygt 1½ dm snö. Och det snöar fortfarande så kanske kan det bli någon/några cm till. Har varit ute med hundarna flera timmar idag och bara lattjat i snön. Och så har vi tagit första sparkturen för denna säsongen! HÄRLIGT VÄRRE!! ...

Av Emma - 7 november 2010 14:45

                        Klicka på bilderna för större format. ...

Av Emma - 6 november 2010 19:30

Här kommer det lite bilder från Strömsberg där vi var och promenerade en sväng idag. Var även en sväng till Lekeryd, och det var verkligen nostalgi på hög nivå, då jag är uppväxt där och har bott där större delen av mitt liv. Det var ett tag sen man ...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards